nericia

Alla inlägg under april 2016

Av Caroline Jonsson - 29 april 2016 18:49

Idag vart jag rejält testad att avstå gott å äta, först var jag hem till en go vän å hon hade bakat bröd, avstod det. Sen fick jag med mig sonen till köpcentrum å då fick han äta på mac donalds, å det var första gången jag avstod mat, men det var svårt men nu sitter jag med en god sallad istället. Å allt känns tipp topp. Imorgon är det träning med pt, å bla ska jag väga mig, spännande.

Av Caroline Jonsson - 29 april 2016 09:35

Det blev 15 min crosstrainer och sen 45 min powerwalk. Nu känns det gött, lagom träning idag å definitivt lagomt med folk på gymmet.

Av Caroline Jonsson - 29 april 2016 07:26

Ja hur ska man göra idag, jag har tränat två ggr denna vecka, igår på gymmet var det inte så mycket folk där å man kände sig inte så malplacerad. Idag kan jag vila om jag vill, ska träna med pt både lördag å söndag. Nu ska jag äta lite frukost, gröt med rivet äpple på. Sen ska jag skjutsa sonen till skolan, jag har träningskläder på mig så jag kanske ska köra lite crosstrainer eller powerwalk på gymmet. Hur ska jag göra?

Ser kanske inte jätte aptitligt ut men det var riktigt gott.

Av Caroline Jonsson - 27 april 2016 19:41

Är det inte typiskt att man ska få ont i halsen, jag blir alltid snuvig så fort jag börjar träna.
Denna vecka var första gången jag gick själv å träna på gym, fy vad det är hemskt, man känner sig så uttittad, å alla ser så tränade ut. Men jag gick å träna om än inte hela passet, jag tog det lite lugnt pga snuvan, så jag inte blir sjuk till helgen. Jag föredrar att träna med pt, var inte kul att gå dit själv, men imorgon ska jag dit igen själv. Jag har så snälla föräldrar å svärföräldrar som hjälper mig, å vara barnvakt så jag kan gå å träna, är ensam med sonen varannan vecka, då min man jobbar kväll. Jag frågade om han kunde följa med å det gick bra men helst går man ju själv. Men det är inte lätt att få ihop familjeliv å träning m m.

Av Caroline Jonsson - 24 april 2016 11:25

Är så glad för det gick så bra idag på träningen, jättekul att styrketräna.
Nu ska jag åka och handla inför nästa veckas kostschema.

Av Caroline Jonsson - 24 april 2016 07:55

Idag är det träning med pt igen, hade grymt ont i kroppen igår, tänkte att det här kommer aldrig gå, men nu är det som jag gett mig sjutton på det här, då nu är det frukost å sen iväg å träna med pt. Detta är det bästa beslutet jag gjort, att skaffa pt, det kostar men det är sååå värt det. Å förresten -2 kg första veckan. Kan inte förstå det riktigt själv :-). Men vågen visar så, idag ska vi oxå mäta, för pt:n går ej efter vikt utan efter måtten. Nä nu måste jag äta, å sticka iväg.

Av Caroline Jonsson - 23 april 2016 15:23

Idag var det då dax för första pt passet, var lite nervös innan men det gick jätte bra. Först börja vi med armhävningar, det gick sådär, men jag gjorde ivarjefall fall fyra-fem ordentliga, sen blev det 90grader eller stolen kanske man kallar det å sen rulla det på med övningar, en timme gick fort, när det var slut säger han, -kör 20 minuter crosstrainer innan du går. Då höll jag på å ramla ihop kändes det som, haha, men jag klara även det. Men nu ligger jag i soffan å har träningsvärk, känner mig glad att jag fullgjort en vecka med kost och träning. Jag kan ju om jag vill. Nu e latoxe, kickad.

Av Caroline Jonsson - 21 april 2016 19:07

Gick bra med träningen igår, men idag känns det i kroppen. Idag blev det en kort promenad, imorgon är det dax för träning igen. Då blir det gymmet för första gången.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards